جدید ترین اخبارقم

جدید ترین اخبارقم

سریع ترین پایگاه خبررسانی استان قم

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 59
بازدید کل : 21695
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


معاون استاندار قم تاکید کرد جلوگیری از تک محوری شدن فضای سیاسی در دانشگاه‌ها1391/12/4(جمعه)

 به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی انصاری در جلسه کمیسیون دانشجویی استان قم با اشاره به برگزاری همزمان انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری و شوراهای شهر در سال 92، اهمیت این دوره انتخابات را یادآور شد و اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی برنامه‌های گسترده‌ای برای ضربه زدن به این نظام مقدس در آستانه انتخابات تدارک دیده‌اند.

وی با تاکید بر ضرورت هوشیاری مسئولان نسبت به توطئه دشمنان انقلاب اسلامی تصریح کرد: انتخابات آتی ریاست جمهوری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و نباید اجازه داد دشمنان کوچک‌ترین خللی در جریان برگزاری این انتخابات ایجاد کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به نقش دانشگاه‌ها و دانشجویان در ایجاد شور و نشاط سیاسی در جامعه گفت: تحرکات منفی دشمنان برای سوء‌استفاده از شور و نشاط دانشجویان در آستانه انتخابات شناسایی و خنثی شود.

وی به حضور پرشور و چشمگیر مردم در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: مردم ایران همواره نشان داده‌اند در مسیر دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و حضرت امام رحمت‌الله علیه با زعامت ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای پیشگام هستند و حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن نیز خاری بر چشم دشمنان و خنثی کننده توطئه‌های سیاسی و اقتصادی آنان بود.

انصاری بر هوشیاری و آگاهی مردم بیدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی تاکید کرد و ادامه داد: استفاده ابزاری از دانشجویان و قشر جوان در آستانه انتخابات 92 یکی از برنامه‌های جدی دشمنان است که مسئولان دانشگاه‌ها باید نسبت به این امر برنامه ریزی لازم را داشته باشند.

وی لزوم جلوگیری از تک محوری شدن فضای سیاسی دانشگاه‌ها و تبدیل نشدن تشکل‌های دانشجویی به باشگاه احزاب را یادآور شد و افزود: فرصت بیان نظرات و دیدگاه‌های مختلف سیاسی در دانشگاه‌ها فراهم شود تا دانشجویان بتوانند خودشان فضای انتخابات را مدیریت کرده و شور و نشاط مثبتی را با توجه به شرایط و اقتضائات شهر مقدس قم ایجاد کنند.

وی همچنین تصریح کرد: مهمترین رویکرد محیط‌های دانشجویی قم عقلانیت رفتاری، علم محوری و عدالت طلبی، پرهیز از افراط و تفریط و ولایتمداری باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: ا . ح . ر تاريخ: جمعه 4 اسفند 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.جدیدترین اخبارقم را شما دراین وبلاگ مشاهده میکنید. درخبرنامه عضو شوید.نظریادتون نره موفق باشید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to new--news.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com